ابلاغ بخشنامه لزوم صدور الکترونیکی موافقت اصولی مراکز غیردولتی بهزیستی با استفاده از سامانه ثبت صدور مجوزها

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور،طی بخشنامه ای به مدیران کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور؛صدور موافقت اصولی برای مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی را تنها با استفاده از سامانه ثبت صدور مجوز ها(centers)مجاز اعلام کرد.بر اساس بخشنامه مذکور صدور دستی موافقت اصولی مراکز غیر قانونی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل متن بخشنامه به این شرح است:

مدیران کل محترم بهزیستی استان ها

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و احترام

همانگونه که عنایت دارید به منظور تسریع در روند خدمات رسانی به آحادجامعه و شفافیت عملکرد سازمان، الکترونیکی نمودن فرآیند صدور و تمدید مجوز مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان در دستور کار قرار دارد.

در همین راسـتا و با توجه به اینکه در حال حاضـر صدور الکترونیکی موافقت اصولی مراکز غیردولتی در قالب بندهای ۲ تا ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سامانه centers امکان پذیر گردیده، مقتضـی است دستور فرمایید از تاریخ ابلاغ این بخشـنامه، موافقت اصولی مربوط به بندهای ۲ تا ۱۲ ماده ۲۶ منحصراً به صورت الکترونیکی صادر گردد و از صدور دستی موافقتنامه ها و مجوزها اکیداً جلوگیری به عمل آید.

 بـدیهی است انجام هماهنگی های لازم با دفتر توسـعه و نظارت بر مراکز و مؤسـسات غیردولتی سـتاد بهزیستی کشور، مطـابق با دسـتورالعمل تاسـیس، اداره و انحلال مراکز و موسـسات غیردولتی مورد تـاکید می باشد.

                                                                                   دکتر وحید قبادی دانا

                                                                                  معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 26009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =