گیلان | نشست دکتر حسین نحوی نژاد با فرماندار سیاهکل در جهت رفع مشکلات توانخواهان

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : هدف از تشکیل سازمان بهزیستی حمایت از مستضعفین ، محرومین و معلولین بوده اما اکنون موارد متفرقه زمان و منابع زیادی را از ما گرفته است.

جلسه ای جهت بررسی مشکلات ، موانع و دادن راهکارها در خصوص بهزیستی شهرستان سیاهکل با حضور مدیرکل بهزیستی استان دکتر حسین نحوی نژاد ، فرماندار شهرستان آقای مهندس صوفی ، معاون امور اجتماعی بهزیستی خانم اکبری ، رئیس اداره حراست آقای مهدی پور و ریاست بهزیستی شهرستان در فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار گردید .

فرماندار سیاهکل در این نشست عنوان کرد امید است با حضور دکتر نحوی نژاد ، شهرستان سیاهکل دچار تحولات خوبی در زمینه رفع نیاز محرومان وافراد دارای معلولیت فراهم آید.

در ادامه دکتر نحوی نژاد ضمن شنیدن مشکلات ، آسیب ها و نداشتن امکانات در شهرستان گفت : هدف از تشکیل سازمان بهزیستی حمایت از مستضعفین ، محرومین و معلولین بوده اما اکنون موارد متفرقه زمان و منابع زیادی را از ما گرفته است مواردی همچون پیشگیری ها ، آگاه سازی و امور مربوط به معتادین ما را تا حدی از امور مربوط به معلولین دور کرده‌است هدف ما باید حفظ کیان اصلی بهزیستی باشد . و ما تلمام تلاش خود را می کنیم تا گام های موثری در این را برداریم .

وی افزود : با توجه به تمهیداتی که در جهت تامین بودجه انجام شده ، انشالله در جهت تاسیس خانه کودک ، آسایشگاه سالمندان ، تاسیس کمپ بانوان و تاسیس اورژانس اجتماعی اقداماتی انجام خواهد گرفت .

کد خبر 2599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد