شاهین شهر و میمه| حضور سرپرست اداره بهزیستی در جلسه شواری اسلامی شهر شاهین شهر  

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، خواستار حمایت و همکاری بیشتر در پیشبرد اهداف بهزیستی گردید.

در این نشست محمد حسین قربانی ضمن ارائه گزارش عملکرد از زمان تصدی مسئولیت اداره بهزیستی شهرستان، گفت: سازمان بهزیستی در حال حاضر با 52 ماموریت تخصصی و 159 ریز فعالیت به تمامی شهروندان از قبل از تولد تا فوت خدمات ارائه می نماید و بهبود این خدمات، نیازمند حمایت بیشتر از طرف خیرین و مسئولین شهر می باشد.
 قربانی با اشاره به اینکه مناسب سازی فضای شهری از حقوق مسلم معلولین می باشد، گفت: امروزه توجه به افراد دارای معلولیت و درک نیازهای ویژه آنان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی جوامع به حساب می آید و مطابق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان همه دستگاه ها می بایست در راستای تحقق قانون و به ویژه مناسب سازی فضاهای شهری، مکان‌های عمومی و اداری و .... تلاش نمایند و به منظور دستیابی به حضور معلولین در جامعه، اولین قدم اقدام در زمینه مناسب سازی محیط و معابر می باشد.
وی در پایان ضمن قدردانی از کمک و همراهی خیرین گرانقدر، خاطر نشان نمود: خوشبختانه با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر در هیچ یک از مراکز تحت نظارت بهزیستی مورد مبتلا به ویروس کرونا وجود ندارد. 
 

کد خبر 25968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد