ارتباط با خط ملی اعتیاد(۰۹۶۲۸) برای پیشگیری از اعتیاد/تلاش بهزیستی مازندران برای آگاه‌سازی مردم

خط ملی اعتیاد با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کند و با داشتن مشاوران مجرب آماده پاسخگویی به مردم در سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت خط ملی اعتیاد به شماره (۰۹۶۲۸)، اظهار داشت: این سامانه تلفنی از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب به مردم سراسر کشور مشاوره های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب را ارائه می دهد.  

وی افزود: خانواده ها می توانند بدون پیش شماره با خط ملی اعتیاد (۰۹۶۲۸) تماس حاصل نمایند و اطلاعات لازم را در زمینه شناخت رفتار صحیح با فرد معتاد در خانواده و ترغیب آن به ترک مواد اطلاعات کافی را دریافت نمایند.

این مسئول بیان داشت: اگر خانواده ها علائم یا نشانه‌هایی از اعتیاد و تغییر رفتاری در فرزندان خود مشاهده کردند جهت راهنمایی می توانند با این شماره تماس بگیرند.  

وی گفت: آشنایی با نحوه صحیح نظارت بر فرزندان، شناسایی باورهای غلط در خصوص مصرف مواد و اصلاح آنها، شناخت مواد جدید، علائم و عوارض مصرف مواد و چگونگی رفتار صحیح با نوجوانان از طریق ارتباط با کارشناسان خط ملی اعتیاد امکان پذیر است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران بیان داشت: افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند می‌توانند برای آشنایی با شیوه و فرآیند درمان و شناخت مراکز ترک اعتیاد معتبر تحت نظارت بهزیستی با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند و از راهنمایی‌های مشاوران و بانک اطلاعاتی این مجموعه بهره مند شوند.

این مسئول یادآور شد: خط ملی اعتیاد با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کند و با داشتن مشاوران مجرب آماده پاسخگویی به مردم در سراسر کشور است.

کد خبر 25957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد