پرداخت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان گفت: ازآغاز امسال ۳۶۳ نفر از مددجویان بهزیستی پرداخت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستیخراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شده اند که از این تعداد ۱۸۷ نفر موفق به دریافت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی مدیر کل بهزیستی استان گفت: ازآغاز امسال ۳۶۳ نفر از مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شده اند که از این تعداد ۱۸۷ نفر موفق به دریافت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات شده اند. عرب نژاد افزود: تسهیلات ارائه شده برای اجرای طرح‌های اشتغالزا در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، دامداری و کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: مابقی مددجویان معرفی شده به بانکها، در حال تکمیل مدارک بانکی و مراحل اخذ تسهیلات از بانک هستند.

مدیرکل بهزیستی استان، تعهد اشتغال امسال بهزیستی خراسان جنوبی را ۸۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای تیر که اعتبارات اشتغال بهزیستی ابلاغ شده تا نیمه‌ی اول آبان، تعداد ۳۰۳ نفر از این تعهد در سامانه اشتغال ثبت شده است.

عرب نژاد، اعتبار اشتغال بهزیستی استان در سال جاری را ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم تاکنون ۲۶ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی را به عنوان یکی از محرک‌های توانمند سازی افراد دارای معلولیت، فرزندان بهزیستی و سایر مددجویان آماده به کار، عنوان کرد.

کد خبر 25915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد