در رسانه| باید در راستای همکاری های فرابخشی و حوزه اجتماعی با بهزیستی اقدامات مناسب عملی انجام گیرد

بیان ملی| مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در ادامه سفرهای شهرستانی با حضور در شهرستان چاراویماق با کارکنان اداره بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر فرگل صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این سفر در نشستی با فرماندار چاراویماق، مسایل و موضوع های مختلف اجتماعی شهرستان را مورد بررسی قرار داد.در این سفر که معاون پشتیبانی بهزیستی استان نیز مدیرکل را همراهی می کرد، یک مرکز CBR  و آماده سازی فعالیت مرکز مثبت زندگی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.


دکتر صحاف در ادامه سفر، از مرکز آموزشی و توانبخشی شهرستان چاراویماق نیز بازدید و در جریان نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف، قرار گرفت.


همچنین مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این سفر طی حکمی تقی فتحی پور را به سمت رییس بهزیستی شهرستان چاراویماق منصوب و از زحمات محمود علی آبادی، رییس سابق شهرستان تجلیل کرد.


آیین تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.


در این نشست رسول یعقوبی فرماندار شهرستان چاراویماق با قدردانی از تلاش های بهزیستی در قبال ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر، اظهار امیدواری کرد با تقویت هماهنگی های لازم در راستای همکاری های فرابخشی و حوزه اجتماعی اقدامات مناسب عملی صورت پذیرد.


مدیرکل بهزیستی استان نیز گزارشی از فعالیت های بهزیستی در محورهای توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ارایه داد.


در ادامه تقی فتحی پور به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان چاراویماق معرفی و از خدمات و زحمات محمود علی آبادی قدردانی شد.
 
 

 

کد خبر 25905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد