ملاقات مددجویان و افراد جامعه هدف بهزیستی استان با مدیرکل و معاونین تخصصی

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بمنظور برقراری ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم، مدیر کل و معاونین تخصصی بهزیستی استان با متقاضیان درخواست ملاقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، دکترستاری که در حاشیه دیدار چهره به چهره با مخاطبان دستگاه متبوع خود و جامعه هدف سازمان بهزیستی در استان اردبیل سخن می گفت، اظهار داشت: ملاقات های مردمی بی واسطه به منظور رفع مشکلات و حذف موانع و با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقادها و پیشنهادهای سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شنیدن درخواست ها، مسائل و مشکلات و مطالبات جامعه هدف بهزیستی به صورت مستقیم می تواند از بروز هرگونه تخلف و کارشکنی جلوگیری کرده و روحیه اعتماد و عزت نفس را بیش از پیش به جامعه تقویت نماید.

ستاری در ادامه تاکید کرد: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روش‌های مهم اطلاع یابی مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان سازمان و همچنین اعضای خانواده بزرگ بهزیستی است که در آن ضمن بررسی‌های لازم، چاره یابی و رسیدگی به درخواست‌ها نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای جامعه، تسریع در انجام امور، ایجاد حس همدلی، هم زبانی، تحرک و پویایی در سیستم از دیگر فواید پاسخگویی به مراجعین و در راس آنها، افراد تحت حمایت این مجموعه است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در تمام ادارات بهزیستی سراسر استان این طرح اجرا می شود، تصریح کرد: کاهش زمان پاسخگویی به افراد حقیقی و حقوقی، رسیدگی به امور مددجویان، ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات نیازمندان در پیگیری نیازهای افراد جامعه هدف از دیگر خاصیت های پنهان و آشکار ارتباط مردم با مسئولان است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با توجه به شرایط کرونایی جامعه و لزوم اتخاذ تدابیر لازم در جهت ایمن سازی مقاومت جسمی در ازای مقابله با این ویروس منحوس، بتوانیم از دیدار چهره به چهره مددجویان کاسته و بر حضور مجازی این عزیزان از طریق شبکه های اجتماعی اهتمام ورزیم.

لازم به ذکر است : اشتغال، تامین مسکن، تسهیلات ارزان قیمت، حمایت از مسکن مددجویان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که در این زمینه دستورات لازم مبنی بر رسیدگی و رفع این مسائل از سوی مدیرکل بهزیستی استان ارائه شد.

کد خبر 25870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد