خراسان جنوبی| بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از کارگاه تولیدی حمایتی دستان پر توان

با هماهنگی و پیگیری های انجام گرفته از سوی مدیرکل بهزیستی استان طی هفته گذشته دو تن از مسئولان کشوری بهمراه استاندار و معاونین از موسسات و مراکز زیر مجموعه بهزیستی بازدید بعمل آورده و جهت رفع مشکلاتشان قول مساعد دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی عصر روز گذشته دکتر "حسینعلی امیری "معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه "محمد صادق معتمدیان" استاندار خراسان جنوبی و جمعی از معاونین وی با همراهی مدیرکل بهزیستی، معاونین، مدیر بهزیستی بیرجند و جمعی از همکاران از موسسه ی حضرت رسول و کارگاه تولیدی حمایتی دستان پرتوان که در راستای تولیدات صنایع دستی از قبیل: حوله بافی،پته دوزی،چرم دوزی و گلدوزی و ... توسط معلولان کم توان ذهنی و جسمی فعالیت می نمایند بازدید نموده و در خصوص حل پاره ای از مشکلات اعتباری مرکز قول مساعدت داده شد.

همچنین طی هفته ی گذشته در سفر رئیس ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به خراسان جنوبی طی هماهنگی بعمل آمده دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به همراه استاندار خراسان جنوبی، برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از دیگر مسئولین استانی، ضمن حضور در توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) با معلولین این مرکز دیدار کردند.

دکتر مخبر در این بازدید درخصوص انجام برخی کمکهای نقدی و غیر نقدی به موسسه خیریه توانبخشی علی اکبر(ع) بیرجند قول مساعدداد.

کد خبر 2584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد