برقراری ۱۳ هزار و ۵۸۵ تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه(۱۲۳)

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری ۱۳ هزار و ۵۸۵ تماس موفق با اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه(۱۲۳) طی هفت ماهه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری ۱۳ هزار و ۵۸۵ تماس موفق با اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه(۱۲۳) طی هفت ماهه سال ۹۹ خبر داد.

وی با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی به آسیب دیدگان، اظهار داشت: کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب دیده، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزار دیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می روند.

محمدی، مهمترین اصول برنامه اورژانس اجتماعی بهزیستی را کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، قضا زدایی و پیشگیری از وقوع جرم، شناسایی کانون ها ومناطق آسیب خیز، به موقع بودن، دردسترس بودن؛ تخصصی بودن و ارتقای توانمندی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی عنوان کرد.

این مسئول ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی و فعالیت شبانه روزی آنها، بر ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب تاکید کرد.

کد خبر 25814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد