در رسانه| سهم ۲۰۰ میلیونی همدانی‌ها از پویش «پازل همدلی»

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان از سهم ۲۰۰ میلیون تومانی همدانی‌ها در پویش «پازل همدلی» خبر داد.

حجت‌الله حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پویش «پازل همدلی» در راستای تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بوده و قرار است در این پویش برای ۶۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش سازمان بهزیستی بسته لوازم التحریر تهیه شود.

وی با بیان اینکه این بسته شامل کیف، نوشت افزار و دفتر است که در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این پویش یک ماهی است که آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان بیان کرد: در قالب این طرح یک پازل به شکل نقشه ایران طراحی و سهم هر استان در آن مشخص شده که سهم استان همدان ۲۰ هزار قطعه است.

حاتمی با بیان اینکه تاکنون ۶۲۰۰ قطعه توسط خیرین استان خریداری شده و ارزش ریالی هر قطعه ۱۰ هزار تومان است، مطرح کرد: پس از تکمیل قطعات این پازل که نام خریدار هر قطعه نیز روی آن نوشته شده، قرار است از این نماد در جای مناسبی از ایران به عنوان پازل همدلی ایرانیان رونمایی شود.

وی با بیان اینکه از هم استانی های عزیز می‌خواهیم همانطور که همیشه ما را همراهی کردند با خرید یک یا چند قطعه در این کار خیر ما را همراهی کنند، اعلام کرد: برای خرید قطعات این پازل باید به سایت https://puzzlehamdeli.ir/ مراجعه و با تکمیل اطلاعات یک قطعه را به نام خود ثبت کرده و در این پویش شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان در پایان اذعان کرد: مشارکت هم استانی ها در این پویش صرفاً برای مددجویان اداره کل بهزیستی استان همدان است و هر قطعه کد و سریال خاص خود را دارد و افراد می توانند وضعیت قطعات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 25810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد