همدل شدن رئیس اتاق بازرگانی استان با پویش همدلی سازمان بهزیستی کشور

علی اصغر جمعه ی رئیس اتاق بازرگانی استان : ما شاهد دغدغه های شما در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستیم و بحمد الله در سالیان اخیر در بهزیستی استان تحولات و پیشرفت های چشمگیری در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف اجرایی شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل با علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی استان دیدار داشت که در این دیدار مدیرکل را رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان همراهی می کرد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در اتاق بازرگانی استان و دیدار با آقای جمعه ای، ایشان را یار و همراه همیشگی  بهزیستی استان برشمردند و افزودند : بازوان توانمند بهزیستی خیرین هستند که بدون وجود ایشان تحقق و دستیابی اهداف عالیه سازمان امکان پذیر نخواهد بود.


ایشان در ادامه گزارش از روند اقدامات اداره کل بهزیستی استان در ایام کرونا ارائه داشتند که اهم این اقدامات را اجرای بیش از ۸۰ دستورالعمل و پروتکل بهداشتی ، برگزاری مستمر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار، تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای کارکنان و مراکز شبانه روزی، تمدید مهلت مجوز مراکز و موسسات تحت نظارت، جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک، توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار ، عدم پذیرش مددجو جدید در مراکز شبانه روزی ، تب سنجی روزانه مددجویان،فرزندان تحت حمایت و مربیان شیفت ها مقیم در مراکز و ... بیان داشتند.


ایزدپور تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بروز برخی مشکلات اقتصادی برای خانواده ها علی الخصوص جامعه هدف ، سازمان بهزیستی کشور پویش پازل همدلی را در ادامه پویش ایران همدل و در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت حمایت که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند برگزار کرده است.


وی ادامه داد : این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران اجرایی می شود، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت خیرین تکمیل می شود.


مدیرکل بهزیستی استان گفت : هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای کد رهگیری است که خیرین با خرید این پازل ها اقدام به تکمیل پازل استان خود یا هر استان مد نظر می نمایند،   قطعات پازل خریداری شده توسط خیرین به مشخصات ایشان در پازل اصلی کشوری ثبت می گردد.


ایشان تعداد قطعات پازل استان سمنان را ۱۵ هزار قطعه با ارزش ریالی هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال برشمردند که در مجموع یک میلیارد و پانصد هزار ریال مشارکت در این پویش به استان در قالب لوازم التحریر تخصیص داده می شود که تاکنون بیش از ۵ هزار قطعه این پازل توسط خیرین خریداری شده است.


ایزدپور در پایان سخنان خود ضمن دعوت از رئیس اتاق بازرگانی استان بمنظور شرکت در پویش پازل همدلی خواستار حضور بخش غیردولتی  با همکاری، همراهی و دعوت  اتاق بازرگانی شدند و ابراز داشتند : یکی از اهداف و رویکرد سازمان بهزیستی در شرایط کرونا تامین نیاز روحی ، روانی و اقتصادی جامعه هدف خود است که این امر با حضور و همدلی مردم بزرگ و خیرخواه ایران محقق خواهد شد ، تا با مدد الهی این ویروس منحوس را شکست بدهیم.

علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی استان در این دیدار ابتدا ضمن خیر مقدم به مدیرکل و رئیس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان و ابراز خرسندی از دیدار ایشان ابراز داشتند : ما شاهد دغدغه های شما در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستیم و بحمد الله در سالیان اخیر در بهزیستی استان تحولات و پیشرفت های چشمگیری در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف اجرایی شده است.


ایشان در ادامه ضمن اعلام آمادگی بمنظور دعوت از بخش خصوصی در پویش پازل همدلی افزودند : این امر در سطح معاونین پیگیری تا بتوان با حضور بخش خصوصی در این پویش گام بلندی در امر جبران بخشی از مایحتاج لوازم التحریر جامعه هدف بهزیستی در این شرایط برداشت.

در پایان این دیدار علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازگانی استان سمنان مبلغ صد میلیون ریال و معادل هزار قطعه از پازل همدلی را خریداری و با پویش پازل همدلی سازمان بهزیستی کشور همدل شدند.  

کد خبر 25777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد