تعامل سازمان بهزیستی و سازمان زندان ها به منظور سلامت اجتماعی جامعه

نشست مشترک سازمان بهزیستی و سازمان زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی با هدف تعامل دو نهاد به منظور افزایش سطح سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری در دیدار مدیر کل و معاونین سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های بین دو دستگاه گفت: ماموریت های مشترک دو نهاد در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی و افزایش این تعاملات می تواند موجب ارتقای سلامت اجتماعی جامعه شود.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا  که مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه افراد جامعه هست، متاسفانه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی آسیب بیشتری را متحمل شدند که می طلبد با استفاده از ظرفیت سایر دستگاههای اجرایی و خیرین برای رفع گوشه ای از این مشکلات اقدام کرد.

مدیر کل سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز با تاکید بر جامعه هدف مشترک بین دو نهاد گفت: این دو سازمان در موضوع پیشگیری و آسیب های اجتماعی می توانند فعالیت های خوبی داشته باشند.

حمید رضا حیدری با اشاره به  اهمیت تعامل بین دستگاهی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی جامعه و کمک به بازگشت افراد به جامعه تاکید کرد: حمایت از مادران همراه با کودک در زندان، نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، زندانیان دارای معلولیت، خانواده زندانیان و زندانیان آزاد شده بی سرپرست و بد سرپرست  از محورهای همکاری دوجانبه اداره کل زندان ها و سازمان بهزیستی است.

کد خبر 25752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد