قم / دیدار نمایندگان جمعیت احیای انسانی (کنگره 60(  با سرپرست بهزیستی استان قم

نمایندگان جمعیت احیای انسانی (کنگره 60( با دکتر هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در جریان این دیدار نمایندگان این جمعیت فعال در امر مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست سازمان به تشریح عملکرد جمعیت در سطح کشور پرداختند و گزارشی از فعالیتهای جمعیت ارائه کردند .

دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم هم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای جمعیت احیای انسانی از حمایت بهزیستی استان قم از کلیه تشکلهای قانونی فعال در امر درمان ، آگاهسازی و پیشگیری خبر داد .


لازم به ذکر است کنگره 60   در سال 1378 توسط آقای مهندس حسین دژاکام تاسیس گردیده و هم اکنون دارای پنج شعبه در تهران و یازده شعبه در مناطق دیگر کشور می‌باشد. فعالیت این تشکل بر سه محور پیشگیری، مهار و درمان اعتیاد می‌باشد. اصل مهم معالجه معتادان در این کنگره توجه به خود “Self” و به آگاهی رساندن معتاد به این موضوع می‌باشد که خود شخص در اعتیادش مقصر است و با اتکال به خداوند و تاسی‌پذیری از مراحل سیر و سلوک عرفانی و روانشناختی می‌توان از دام اعتیاد رهایی یافت.
کنگره 60 به منظور رهایی معتادینی که همواره خواستار رهایی از اعتیاد بوده اند و راه حل منطقی برای درمان خود پیدا نکرده اند تشکیل گردیده است این کنگره بر اساس اصل پذیرفته شده کمک یک فرد رها شده از اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد مخدر یا معتاد متشکل شده است . اساس کار این جمعیت بر مبنای محبت ، عقل و ایمان است . در جلسات هر عضو راجع به تجربه و دانش خودش در مقوله اعتیاد سخن می گوید و از نصیحت کردن پرهیز می نماید .

کد خبر 2573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد