برخورد قانونی با مهدهای کودک متخلف

مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره تعطیلی مهدهای کودک و ادامه فعالیت غیرقانونی برخی از مهدها، توضیحاتی داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین شاهرخی درباره تعطیلی مهدهای کودک، اظهار کرد: طبق دستورالعمل های کمیته مبارزه با بیماری کرونا استان تهران تمامی مهدهای کودک در سراسر استان تهران تعطیل هستند.

 مدیرکل بهزیستی استان تهران اضافه کرد: هرچند که بعد از بازگشایی مهدکودک در خردادماه استقبال چندانی از سوی خانواده‌ها نشد و مهدهای کودک بسیار خلوت هستند.

شاهرخی درباره فعالیت برخی از مهدهای کودک که به صورت غیرقانونی، بیان کرد: برخی از مهدهای کودک ممکن است به دلیل عدم تعطیلی ادارات فعالیت خود را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه در کمیسیون نظارت این موضوع بررسی می‌شود، گفت: با هر مهدی که در شرایط فعلی باز باشند و فعالیت خود را به صورت غیرقانونی ادامه دهند برخورد قانونی می کنیم.

 مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بلافاصله به مهدهای کودکی که باز هستند اخطار داده می‌شود، افزود: در بار اول و دوم اخطار داده می‌شود و اگر بار سوم باز هم شاهد قانون شکنی آنها باشیم مهد را تعطیل می کنیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در این شرایط که ویروس کرونا به شدت در استان تهران شیوع پیدا کرده است با مهدهای متخلف برخورد جدی و قانونی می کنیم.

کد خبر 25726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد