سمنان ا برگزاری جلسه اتاق فکر خیرین

سازمان بهزیستی کشور بدون حضور خیرین در ارائه خدمات به جامعه هدف به نتیجه مطلوب نخواهد رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه ی با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، احمد پیوندی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان و جمعی از خیرین همراه و فعال اداره کل در ستاد استان برگزار شد .

در این جلسه جناب آقای ابراهیم امیرآبادی خیر دامغانی و عضو شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور نیز حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا ضمن خیرمقدم ، تقدیر و تشکر از حضور خیرین در جلسه ایشان را بازوان توانمند سازمان بهزیستی نامیده و اشاره داشتند خدمت رسانی به جامعه هدف بدون حضور ایشان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید .

ایشان در ادامه : هدف از تشکیل این جلسه را ارائه دیدگاه و پیشنهادات در گسترش عرصه حضور و فعالیت خیرین دانستند و حضور ایشان را در شرایط ویژه کنونی کشور و جنگ اقتصادی نابرابر دشمنان بر علیه نظام و ملت ایران را حساس و مهم برشمردند .

وی افزود : خیرین در تمامی عرصه ها مهم و حساس کشور همیشه یار و یاور سازمان بهزیستی بوده اند و یکی از ویژه ترین حضور را در سیل امسال کشور اشاره داشتند که با همکاری اداره کل بهزیستی استان و همراهی خیرین در بلایای طبیعی امسال کمک های نقدی به مبلغ یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال و غیر نقدی بالغ بر هشت میلیارد ریال و یک تیم 17 نفر متخصص با تجهیزات کامل به مناطق اعزام شده است .

علیرضا ایزدپور تعداد خیرین همراه و فعال اداره کل بهزیستی استان سمنان را به بیش از 100 نفر اعلام داشته که همراهی ایشان را  در زمینه های شامل مالی ، اشتغال ، مسکن ، فرزندان شبانه روزی و ... می باشند .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان تعهدات این اداره کل را در بحث مسکن دو معلولیتی در سال 98 را به تامین مبلغ مالی ساخت 29 مسکن اشاره داشتند که از این مقدار تا کنون تعداد 5 مسکن توسط خیرین مورد حمایت و در دست ساخت قرار گرفته است . ایشان نیز تعهدات این اداره کل در زمینه مناطق سیل زده و بلایایی طبیعی در کشور در تهیه لوازم سرمایشی که توسط سازمان بهزیستی کشور ابلاغ شده است را یک میلیارد و پانصد هزار ریال اعلام داشتند که از این مبلغ هشتصد میلیون ریال آن توسط اداره کل و همراهی خیرین تامین شده است .

کد خبر 2570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد