تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار با همت خیرین

تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان با کمک خیرین و با هدف خودکفایی و استقلال آنها از سیاست های بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" دکتر نرگس عسگری" مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان بروجن و در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: کار در بهزیستی یک امر خداپسندانه است و تمام تلاش، خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به وضعیت بحرانی جهان با توجه به شیوع کرونا افزود: در برهه ای که وضعیت جهان به واسطه شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است، جامعه هدف این سازمان متاثر تر از این شرایط، نیازمند خدمات بیش از پیش می باشند و خوشبختانه مقام معظم رهبری با ارائه راهکارهای مدبرانه خویش در اجرای کمک های مومنانه در خدمات رسانی به قشر تحت حمایت، پیش قدم شدند.

عسگری از اجرای پویش ایران همدل و پازل همدلی در راستای جمع آوری کمک برای افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پویش های ملی، بر اساس میزان کمک جمع آوری شده توسط استان، اعتباراتی نیز از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز متناسب با میزان کمک جمع آوری شده توسط استانبرای حمایت از مددجویان اختصاص می یابد.

حجت الاسلام هراتی مطلق، امام جمعه شهر بروجن نیز  در این دیدار ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین، گفت: در مرحله اول کمک های مومنانه، تلاش بر بهره مندی همه جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها بوده است و خوشبختانه با حضور خیرین توانمند شهرستان بروجن، کمک های خوبی در سطح شهرستان جمع آوری و توزیع شد.

امام جمعه بروجن با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین، افزود: شهرستان بروجن یکی از شهرستانهای خیر پرور استان می باشد که می توان با برنامه ریزی و استفاده از این ظرفیت در راستای ایجاد درآمدهای پایدار  برای جامعه هدف و پیشبرد اهداف بهزیستی استفاده کرد.

حجت الاسلام هراتی مطلق در این دیدار خواستار فعالیت بیشتر سازمان بهزیستی برای فرهنگ سازی و تغییر نگرش مردم نسبت به معلولین و جامعه هدف شد.

کد خبر 25688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد