شبستان گزارش می دهد؛پازل های همدلی در حال تکمیل هستند

طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجویی این سازمان طراحی شده که با حضور خیرین در استان ها و خرید این پازل ها این طرح در حال تکمیل است.

طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شو» و هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجویی این سازمان طراحی شده که با حضور خیرین در استان ها و خرید این پازل ها این طرح در حال تکمیل است.

این طرح در استان اردبیل نیز با مشارکت خیرین و موسسه های خیریه در حال اجرا هست و 15 هزار پازل به مبلغ 100 هزار ریال در این پویش همدلی برای استان اردبیل پیش بینی شده است که پس از جمع آوری مبالغ برای خرید لوازم التحریر، نوشت افزار و کیف و لباس دانش آموزان مددجویان بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) نیز همراه با بهزیستی استان در جمع آوری این کمک ها همکاری تنگاتنگی دارد و تاکنون با تشکیل جلسه های مختلف با حضور خیرین تلاش شده تا با مشارکت در خرید این پازل ها همدلی خود را در این طرح نشان دهند.

در این خصوص مصاحبه ای با «بهزاد ستاری مدیر کل و «علی نیک سرشت» معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان خواهیم داشت که در ذیل می خوانید:

«بهزاد ستاری» با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیرین در طرح های خیرخواهانه بهزیستی استان، اظهار داشت: از همه عموم مردم استان و خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در طرح پازل های همدلی زمینه تامین نیازهای اولیه تحصیلی مددجویان بهزیستی را فراهم کنند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با بیان این مطلب که هر پازل به نام خیرین ثبت می شود، یادآور شد: هم اکنون بیش از 100 دانش آموز در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان نگهداری می شود که بیشترین نیاز برای تامین مایحتاج اولیه لوازم تحصیلی دارند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 2 هزار دانش آموز مددجو تحت پوشش بهزیستی هستند که تلاش می کنیم با مشارکت بیشتر خیرین در این طرح مایحتاج تحصیلی آنها نیز فراهم شود.

ستاری افزود: هر ساله این خرید لوازم تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش با مشارکت خیرین صورت می گیرد اما امسال این طرح به صورت ملی و منسجم تر صورت می گیرد که امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم بتوانیم لوازم التحریر، لباس، کیف و سایر اقلام از جمله تبلت برای آموزش های مجازی دانش آموزان را نیز فراهم کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان با یادآوری این مطلب که زمینه مشارکت مردم از طریق پرداخت اینترنتی فراهم شده است، ادامه داد: علاقمندان برای همدلی در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.puzzlehamdeli.ir مبلغ مشارکتی را واریز کنند.

«علی نیک سرشت» با تاکید بر اینکه در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا قرار داریم و نیازمند مشارکت بیشتر خیرین در طرح پازل های همدلی هستیم، تصریح کرد: در طرح پازل همدلی، نقشه ایران در پازل های 600 هزار قطعه تقسیم شده که با نمادهای میراث فرهنگی هر استان اقدام به فروش هر پازل برای تامین مایحتاج لوازم تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خواهد شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل اعلام داشت: خیرین استان در کمک های همدلی مومنانه این سازمان نیز کمک 40 میلیارد ریالی برای تامین بسته های معیشتی و بهداشتی مددجویان بهزیستی در سال جاری داشته اند که نشان از احسان و انفاق مردم خیر استان دارد.

نیک سرشت عنوان کرد: مبلغ بیش از 50 میلیارد ریال نیز طی مشارکت های مختلف مردم در طرح های حمایتی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی اهدا شده که تمامی این مبالغ صرف کمک های معیشتی و بهداشتی شده است.

وی در پایان سخنان خود، یادآور شد: از همه مردم استان درخواست می شود تا با همدلی در این طرح قدم های خیرخواهانه برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی بردارند تا زمینه بهره مندی از لوازم تحصیلی آنها نیز فراهم شود.

کد خبر 25670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد