برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون ذیحسابی بهزیستی استان اردبیل

مراسم تکریم و معارفه معاون ذیحسابی بهزیستی استان باحضور مدیرکل و رئیس خزانه امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و معاون توانبخشی بهزیستی در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از تلاشها و حمایتهای ارزنده معاون ذیحساب در طی تصدی مسئولیت خویش در قبال افراد جامعه هدف گفت: بنده به نمایندگی از کلیه افراد جامعه هدف و پرسنل سازمان از زحمات ایشان بی نهایت تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به حجم بالای کار و سنگینی وظایف در این مجموعه اظهار داشت : یقیناً کار در چنینن مجموعه هایی که حامی افراد محروم و نیارمند می باشند به مراتب سخت و طاقت فرساست.

دکتر ستاری ادامه داد: حجم بالای کارها و تعدد بالای پرونده های افراد تحت پوشش نشان دهنده کار جهادی و رسیدگی جدی به نیازهای محرومان است.

ایشان ارتباط، تعامل متقابل را لازمه ارتقاء سطح معیشت نیازمندان و بهبود سطح خدمات سازمان دانست و گفت: همکاری و تعامل موثر، موثرترین راهکار در بهبود خدمات و معرفی فعالیتهاست.

در ادامه علیرضا نوروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز سازمان بهزیستی را محلی برای خدمت گذاری و ذخیره سازی حسنات دانست و گفت: یکی از سخت ترین حوزه های کاری برای خدمت به نیازمندان سازمان بهزیستی می باشد که تنوع خدمات در این مجموعه بسیار مشهود است.

وی اضافه کرد: باید رسیدگی به محرومان و نیازمندان در اولویت همه امورات قرار گیرد و در این زمینه لازم است نگاه هایمان به این مجموعه تغییر یافته باشد.

افزودنی است دراین نشست از سرکار خانم فاطمه غیرتی معاون ذیحساب قبلی سازمان تکریم و شاهرخ عزیززاده به عنوان معاون جدید ذیحسابی بهزیستی استان معارفه شد.

کد خبر 25631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد