استان سمنان ا سمنان ا دیدار با فرزندان شبانه روزی پسران 12 تا 18 سال

پیشرفت تحصیلی و موفقیت در زندگی فرزندان تحت حمایت هدف و آرزوی ما است و برای رسیدن و تحقق آن شبانه روز در تلاش هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با همراهی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون فنی و حرفه ی استان دیداری را با فرزندان شبانه روزی پسران 12 تا 18 سال در محل شهرستان سمنان داشتند .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیران کل در این دیدار گزارشی از حمایت های انجام شده بهزیستی استان در امر فرزندان شبانه روزی ارائه داشتند .

ایشان در ادامه : در حال حاظر 11 مرکز نگهداری شبانه روزی در استان سمنان به تفکیک  شهرستان  سمنان 2 ، شاهرود 4 و دامغان 5 مرکز در حال ارائه خدمات به حدود 200 فرزند می باشند که تمامی این 11 مرکز توسط بخش خصوصی و موسسات خیریه اداره می گردند .

وی افزود : پیشرفت تحصیلی و موفقیت در زندگی فرزندان تحت حمایت هدف و آرزوی ما است و برای رسیدن و تحقق آن شبانه روز در تلاش هستیم

علیرضا ایزدپور با اشاره به تعمیر و تجهیز مرکز فرزندان شبانه روزی پسران 12 تا 18 ساله شهرستان سمنان اعلام داشتند که این ساختمان با هزینه ی بالغ بر چهار میلیارد و پانصد هزار ریالی در حال آماده سازی است که با حمایت و همراهی خیرین و مدیران استانی در آینده نزدیک تجهیز و آماده بهره برداری می باشد .

در ادامه این دیدار صمیمی فرزندان مرکز با اشاره به درخواست ها و مشکلات خود در زمینه تحصیلی ، اشتغال ، ورزشی و ... با مدیران کل پرداختند که سوالات و موضوعات مطرح شده توسط مدیران پاسخ و پیگیری گردید .

در پایان این دیدار مدیرکل بهزیستی استان با همراهی معاون اجتماعی اداره کل ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مدیرکل ورزش و جوانان استان بازدیدی را از مرکز در حال تعمیر و تجهیز مرکز فرزندان شبانه روزی پسران 12 تا 18 ساله شهرستان سمنان داشتند .

کد خبر 2562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد