فقط با پرداخت ۱۰ هزارتومان کوله ی دانش آموزان بی بضاعت را پر از لوازم التحریر نمایید

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از 80 میلیون تومان در پویش سراسری پازل همدلی خبر داد و افزود : خیرین نیکوکار تا 15آبان ماه فرصت دارند تا با پرداخت و خرید 10 هزارتومان قطعه پازل استانی و ثبت آن به نام خود ، کوله ی دانش آموزان بی بضاعت را پر از لوازم التحریر نمایند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه پازل همدلی بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در جهت تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند کشور می باشد اظهار کرد: سهم استان زنجان۱۱ هزار و ۵۲ قطعه و هر قطعه به ارزش ۱۰ هزار تومان است که از ابتدای شروع پویش ۸ هزار و ۲۰۰ قطعه به ارزش ۸۲ تومان توسط خیرین خریداری شده است .

 وی در خصوص حمایت بهزیستی از کودکان خانواده های کم برخوردار و نیازمند افزود : در حال حاضر نزدیک بیش از ۷۰۰ کودک بی سرپرست و بد سرپرست  در قالب امدادبگیر,طرح حامی و ساکن در مراکزتحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و به طور میانگین ماهانه ۱۰۰ هزار تومان جهت تامین نیازهای معیشتی و تحصیلی برای کودکان تحت پوشش در طرح حامی به حساب آنها واریز می شود .

مدیر کل بهزیستی خاطر نشان کرد : یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردم نهاد است که خیرین استان با مشارکت در اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می کنند .

وی با اشاره اینکه نزدیک به ۴۰۰ پزشک حامی مددجویان بهزیستی هستند اظهار نمود: این گروه از جامعه در جهت درمان رایگان مددجویان در قالب گروه‌های همیار و داوطلب با بهزیستی همکاری می نمایند.

وی گفت: همکاری داوطلبان متخصص در زمینه آموزشی ، حقوقی و فنی و حرفه ای در قالب زن و مرد از دیگر روش های مشارکت های مردمی توسط این نهاد حمایتی در راستای خدمت به مددجویان و نیازمندان انجام می گردد.

محمدی با اشاره به نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی گفت: این مهم می تواند علاوه بر اجر معنوی گره گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد و در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ میلیارد تومان مشارکت نقدی و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان مشارکت غیر نقدی توسط بهزیستی جمع آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است .

گفتنی است علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت puzzlehamdeli.ir نسبت به خرید و ثبت پازل به نام خود اقدام نمایند .          

کد خبر 25613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد