غلامرضا صنعتگر به پویش پازل ایران همدل پیوست

غلامرضا صنعتگر هنرمند مشهور استان هرمزگان به پویش پازل ایران همدل پیوست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامرضا صنعتگر که در جمع مدیر کل ومسئولین بهزیستی هرمزگان با پیوستن به پویش پازل همدلی، گفت : هرچه در توانم باشد در این طرح ودر راستای اهداف بهزیستی کمک خواهم کرد.
 وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت آحاد جامعه شاهد برخورداری کودکان و نوجوانان خانواده های نیازمند  از امکانات آموزشی   باشیم.  
غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان نیز با ارائه توضیحاتی در زمینه اجرای طرح پازل ایران همدل اظهار داشت : پویش پازل ایران همدل، بزرگ ترین چیدمان مهربانی، با شعار " قطره قطره جمع گردد    همدلی معنا شود " همزمان با سراسر کشور  ،  با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش توسط بهزیستی استان هرمزگان در حال اجراست.
خاطرنشان می گردد در حاشیه برگزاری این نشست غلامرضا صنعتگر با حضور در مرکز نگهداری شیرخوارگاه الزهرا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی  با  کودکان دیدار وبا  توضیحات معصومه  محمدزاده مسئول این  مرکز  با خدمات مورد ارائه در  این مجموعه به کودکان مقیم آشنا شد.
این هنرمند آمادگی خود را برای حمایت و مساعدت از کودکان مقیم در مرکز نگهداری شیرخوارگاه با استفاده از ظرفیت مجموعه هنرمندان اعلام کرد.

کد خبر 25547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد