چهارمحال وبختیاری | برگزاری کارگاه پیشگیری از سوء رفتار با کودکان در استان چهارمحال وبختیاری

ه گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال وبختیاری ، کارگاه پیشگیری از سوء رفتار با کودکان (کودک آزاری ) در مهدهای کودک شهرستانهای لردگان و بروجن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال وبختیاری ، کارگاه پیشگیری از سوء رفتار با کودکان (کودک آزاری ) در مهدهای کودک شهرستانهای لردگان و بروجن برگزار شد 

این کارگاه آموزشی برای نخستین باردار سطح کشور باهمکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و پزشکی قانونی و بهزیستی استان برای مربیان و مدیران مهدهای کودک برگزار شد. 

معاون امور اجتماعی بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت : مرحله نخست این طرح در شهرکرد خاص مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستانهای سامان و بن و شهرکرد سال گذشته برگزار شد.

جواد نجفی افزود : در این کارگاه آموزشی مسایل حقوقی کودک آزاری توسط معاون پبشگیری از وقوع جرم دادگستری، مسایل آموزشی در خصوص میزان و همچنین خود کودک آزاری توسط پزشکی قانونی و مسایل روان شناسی و اجتماعی توسط سازمان بهزیستی به شرکت کنندگآن آموزش داده می شود.

به گفته وی، بیشترین کوک آزاری های انجام گرفته که با مراکز اورژانس اجتماعی استان تماس برقرارشده از سوی خانواده و بستگان و در گروه سنی زیر 5 سال گزارش شده است.

کد خبر 2551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد