پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلیمن سیدمحمدی

مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی سیدمحمدی مشاور رئیس در امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

  انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست، حجت الاسلام والمسلیمن سیدمهدی سیدمحمدی مشاور رئیس در امور ایثارگران به سوی معبود پر کشید و در روز ولادت خاتم پیامبران (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) به جد بزرگوارش پیوست.

عروج ملکوتی مدیر و همکار مردم دار و سخت کوش  سیدمهدی سیدمحمدی  را به محضر تلاشگران سازمان بهزیستی  به ویژه به همکاران و  بازماندگان محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان گرانمایه ایشان خواستارم و از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم که رحمت واسعه خود را به پاس خدمات ارزشمند این عزیز شامل حال او نموده و ایشان را در سرای باقی از رحمت واسعه خود متنعم گرداند.

                    مهدی دیناری - مدیرکل بهزیستی استان همدان

گفتنی است روابط عمومی و امور فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم و  امور ایثارگران بهزیستی استان نیز در پیام های جداگانه درگذشت حجت الاسلام والمسلیمن سیدمحمدی را تسلیت گفتند. 

کد خبر 25509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد