شهریار|ایران همدل آلام مددجویان را کاست

 معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان شهریار گزارشی از پویش ایران همدل ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به دنبال همه گیری ویروس کرونا و آسیب پذیری جامعه هدف بهزیستی برای حمایت و ارائه خدمات هر چه بهتر به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش، پویش ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم همزمان با سراسر کشور در شهرستان شهریار اجرا شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان شهریار در گزارش این پویش، عنوان کرد: در پویش ایران همدل شهرستان شهریار پانصد و ۷۸ بسته معیشتی و یکصدو ۴۵ بسته مواد شوینده و بهداشتی توسط بهزیستی این شهرستان میان مددجویان و افراد دارای معلولیت توزیع شد و بخش مهمی از آلام مددجویان را کاست و کاهش داد.

مصطفی مرادی با اشاره به اجرای کشوری پویشی دیگر به نام پازل همدلی خاطرنشان کرد: این پویش نیز با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است که از عموم مردم نوع دوست شهرستان جهت مشارکت در این پویش دعوت به عمل می‌آوریم.
وی اظهار داشت: هر قطعه از پازل همدلی به ارزش ۱۰۰ هزار ریال است و هر فرد می‌تواند با خرید دست کم یک قطعه از آن در این پویش مردمی مشارکت نماید و مبالغ حاصله از این پویش مردمی با همکاری خیران شهریار  35 قطعه از این چیدمان مهربانی را خریداری کرده اند.

کد خبر 25492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد