دشتی | سهم شهرستان دشتی در پازل همدلی تکمیل شد

چیگانی رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با اشاره به فرصت باقیمانده از پویش پازل همدلی، اظهار داشت: مردم خیرخواه و فهیم شهرستان دشتی نگین علم و ادب ، سهم شهرستان در پازل همدلی را تکمیل کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل ازشهرستان دشتی چیگانی رئیس  بهزیستی این شهرستان شهرستان با اشاره به فرصت باقیمانده از پویش پازل همدلی، اظهار داشت: مردم خیرخواه و فهیم شهرستان دشتی نگین علم و ادب ، سهم شهرستان در پازل همدلی را تکمیل کردند.
وی خاطرنشان کرد: خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که قطعات این پازل به همت مشارکت‌های مردمی و مسئولین شهرستان تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات به عنوان بزرگترین پازل در دنیا ثبت گردید.
وی با بیان اینکه اکثر خیران به پویش بزرگ پازل همدلی پیوستند، گفت: تهیه‌ی وسایل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی از اهداف اصلی پویش پازل همدلی است و براساس پویش پازل همدلی در سراسر کشور برای هر استان و شهرستان سهمیه ای تعریف شده است.
چیکانی افزود: سهم شهرستان دشتی شامل هزار و دویست قطعه بوده است که این شهرستان با همت خیران و همکاری مسئولان توانسته است بالغ بر سهم اختصاصی یعنی هزار و دویست و یازده  قطعه از این پازل را خریداری نماید.
وی در پایان از همت والای تمامی مسئولین، ائمه جمعه، خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی و تمامی مردم خیر اندیش شهرستان که  در این طرح ملی یاری گر نیازمندان بوده و مشارکت کرده اند تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 25456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد