تامین لوازم التحریر خانواده های نیازمند هدف اصلی پویش همدلی است

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: هدف از این پویش تامین لوازم التحریر برای خانواده های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، سید صباح قریشی ظهر امروز در مراسم نمادین پویش پازل همدلی که باحضور مسئولین استانی که در استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: طرح پویش پازل همدلی در کردستان همزمان با سراسر کشورتوسط اداره کل بهزیستی اجرا می شود.

وی افزود: هدف از این پویش تامین لوازم التحریر برای خانواده های نیازمند و تحت پوشش است. قریشی در ادامه بیان کرد: در این طرح ۶۰۰ هزار قطعه پازل در سراسر کشور پیش بینی شده که سهم کردستان در مرحله اول۷هزار و ۷۰۰ قطعه بود که با استقبال مردم استان روبه رو شد.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: در مرحله دوم این طرح ۸هزار قطعه سهم استان به ارزش هرقطعه ۱۰ هزار تومان به عنوان مشارکت های خرد در استان اجرایی می شود.وی افزود: این برنامه به صورت نمادین برای اطلاع رسانی در کردستان برگزار شد.

قریشی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم ظرف یک هفته آینده پازل را در استان تکمیل کنیم.وی گفت: شیوه پرداخت کمک های مردمی یا به صورت حضوری و یابه صورت مجازی انجام پذیر است.

قریشی در پایان سخنان خود اظهار کرد: تا روز گذشته دومین استان در تکمیل پازل بودیم و ۷۵ میلیون تومان برای استان تا به حال در این مرحله جمع آوری شده است.

کد خبر 25389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد