نشست تخصصی مدیر کل بهزیستی مازندران با روسا ادارات و کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستانها برگزار شد

ظهر امروز نشست تخصصی دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران بصورت ویدئو کنفرانس با روسا ادارات و کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی بزرگترین عامل موفقیت در هر سازمان را تعامل و همکاری بین پرسنل آن دانست و گفت: در شرایط کنونی جامعه که متاثر از بیماری کرونا است اورژانس اجتماعی یکی از موثر ترین بخش های تخصصی سازمان بهزیستی در جهت ارائه خدمات محسوب می شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران ارتقا سلامت آحاد جامعه بر اساس مفهوم کلی سلامت اجتماعی را یکی از مهمترین وظایف سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود : کار در اورژانس اجتماعی اهمیت ویژه ای دارد و می طلبد پرسنل اورژانس از پویایی و چابکی لازم در جهت ارائه خدمات به شهروندان برخوردار باشند . 

وی تامین نیروی حقوقی جهت ارائه مشاوره های حقوقی به پرسنل اورژانس را یکی از مهمترین نیازهای این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد : با توجه به آسیب های اجتماعی که شاهد آن هستیم، مسوولین ستادی و روسای شهرستان اهتمام لازم در جهت ارتقاء دانش پرسنل از طریق برگزاری دوره های غیر حضوری را داشته باشند تا شاهد رشد عملکرد این حوزه باشیم.

دکتر گوهردهی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی ما بین سازمان بهزیستی کشور با سازمان اورژانس کشور گفت:تفاهم نامه ای در راستای ایجاد هم افزایی بین واحدهای مختلف برای خدمت رسانی بهینه به مردم به امضا رسید که ارتقای کیفیت خدمات به مردم را به دنبال خواهد داشت و در نتیجه آن افرادی که سلامت اجتماعی آن‌ها به خطر افتاده و یا افراد دارای معلولیت، سالمندان و ... می‌توانند از خدمات ویژه ای برخوردار شوند.

کد خبر 25350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد