اهداء ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان ایتام تحت پوشش بهزیستی

خیّر البرزی ۲۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان ایتام هدیه کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، صبح امروزدکتر « اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاون پشتیبانی، معاون مشارکتهای مردمی ،رئیس بهزیستی شهرستان کرج و خانم عسگری نماینده شرکت سام الکتریک ، ۲۰ دستگاه تبلت که توسط خیر گرانقدرجناب آقای مهندس رضایی از شرکت سام الکتریک تهیه شده بود را به دانش آموزان ایتام تحت پوشش بهزیستی اهداء کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این مراسم گفت: امروز ۲۰ عدد تبلت بر اساس اولویت‌ و نیاز واقعی به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شد.

دکتر حیدری افزود : برای تهیه این تبلت ها بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد : تعدادی از دانش‌آموزان تحت پوشش از این امکانات بهره‌مند هستند اما بقیه ی دانش‌آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل همچنان در انتظار کمک خیران نیک اندیش هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به سهم خیران در تحصیل و بالندگی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز، آینده‌سازان مملکت هستند و قطعا این کمک‌ها را فراموش نخواهند کرد و دعای خیرشان همواره در زندگی خیران عزیز که همیشه وجود خود را اثبات کرده اند و کمک حال مددجویان بهزیستی بوده اند جاری و ساری است و پاداش معنویشان نزد خداوند متعال نیز محفوظ است.

اسدالله حیدری در پایان اظهار داشت : سازمان بهزیستی در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اخیرا اقدام به برپایی پویش «پازل همدلی» کرده تا علاقمندان با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزارتومان نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی سراسر کشور اقدام کنند که با حضور و استقبال بی نظیر مردم نوعدوست کشورمان مواجه شد و نتایج خوبی از این طرح حاصل شد که بزودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 25346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد