کمک های بیمه البرز الگویی مطلوب برای ادارات و ارگان ها است

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال گفت: از شرکت بیمه البرز که در پی همه گیری کرونا در اقدامی خیرخواهانه  چهار هزار عدد ماسک و بیش از یک هزار کیلوگرم مواد غذایی به مراکز نگهداری ایتام و معلولان کمک کرد، تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدکریم آریا در حاشیه تحویل اقلام اهدایی بیمه البرز به بهزیستی سخن می گفت، اظهار داشت: این اقلام به نه مرکز شیرخوارگاه و نگهداری کودکان بی سرپرست در پنج شهرستان تهران، شمیرانات، ری، رباط کریم و دماوند تحویل داده شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری و کثرت مددجویان نیازمند، متأسفانه بهزیستی به تنهایی قادر به ارائه خدمات کامل و شایسته در راستای اغنا و تکمیل نیازهای فراوان جامعه هدف خود نیست.

آریا در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا و برای به اشتراک گذاشتن خیر جمعی از همه خیران نیک اندیش و مردم نوع دوست تقاضای مساعدت و همیاری دارم.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال در پایان بیان داشت: کمک های بیمه البرز الگویی مطلوب برای ادارات و ارگان ها است که به متولیان دستگاه های اجرایی در حوزه های دولتی و خصوصی توصیه می کنم که نیازمندان تخت حمایت بهزیستی را دیده و با توجه به شرایط خاص آن ها، کمک های خود را برای این قشر محروم، مضایقه نکنند.

گفتنی است، شرکت بیمه البرز در سال های گذشته نیز در یک نوبت مبلغ دو میلیارد ریال برای تأمین اقلام دارویی و مسکن افراد دارای معلولیت به بهزیستی استان تهران پرداخت کرد که بنا نیت مدنظر، هزینه شد.

کد خبر 25333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد