رباط کریم|تقدیر بهزیستی از خدمات ارزنده شهرداری

  شهرداری رباط کریم در مناسب سازی ورودی اداره بهزیستی برای تردد بهتر افراد دارای معلولیت، مساعدتی ویژه ابراز داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، روح ا..‌لطیفیان با بیان خبر بالا و تشکر از مجموعه مدیریت شهری رباط کریم، اظهار داشت: مناسب سازی معابر و محیط های شهری برای افراد معلول و ناتوان از مواردی است که در قانون جامع حمایت از معلولان مورد تاکید قرار گرفته است و به منظور تردد روان تر افراد دارای معلولیت، شایسته است وازتخانه ها، موسسات و سازمان های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی با اداره بهزیستی همکاری داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه افزود:از شهردار و معاون عمران شهرداری که با اداره بهزیستی همکاری و تعامل بسیار خوبی دارند و درمناسب سازی ورودی ستاد بهزیستی  شهرستان به منظورتردد بهتر و روان تر افراد دارای معلولیت  تلاش کردند و اهتمام ورزیدند، کمال قدرشناسی را به نمایندگی خانواده بزرگ بهزیستی دارم.

لطیفیان در ادامه تصریح کرد: آسفالت و آماده سازی محوطه این اداره در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد که بیش از ۲۵ تن آسفالت در این محوطه ریخته و تسطیح لازم صورت گرفت.

وی در پایان با تشکر مجدد از مجموعه مدیریت شهری رباط کریم گفت: این اقدام، نشان از توجه مدیریت شهری رباط کریم به تمام مسائل شهر است و بی شک شایسته قدردانی و تشکری ویژه است.

کد خبر 25325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد