پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان بمناسبت هفته پدافند غیر عامل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت در فرازهایی از این پیام آمده است :

  زیرکی و آینده نگری بنا به روایت رسیده از معصومین یکی از خصوصات بارز هر مومنی است چرا که توجه به تثبیت موفقیت و حفظ منافع مادی و معنوی در هر سرزمینی از اولویتهای اول آن جامعه به شمار می آید.

مبحث استراتژیک پدافند غیر عامل برپایه همین اصل پایه ریزی و عملیاتی گردید تا منافع مادی و معنوی کشورها در برابر تهاجم های خصمانه مصون بماند. تقویت پدافند زیستی در جامعه و دستگاههای اجرایی کشور موجب ارتقاء بازدارندگی ، تقویت امنیت ملی کشور می گردد و ایجاد درک و احساس مشترک از مفاهیم پدافند سایبری ، پدافند زیستی ،پدافند اقتصادی و پدافند پرتوی در میان مردم و مسئولین از وظایف حوزه فرهنگ سازی پدافند غیر عامل است ،از سویی میتوان گفت اقدامات پدافند غیر عامل دارای رویکرد پیشگیرانه در برابر تهدیدات احتمالی فراروی می باشد

مجموعه گسترده بهزیستی که به عنوان تنها متولی تخصصی مسائل اجتماعی شناخته می شود نیز از این مهم مستثنی نیست چرا که پیش بینی و برنامه ریزی به منظور پیشگیری و کنترل هرگونه آسیب به ساختارهای اجتماعی ارزشی کمتر از حفظ کیان و استقلال کشور نخواهد داشت. لذا توجه و اهتمام جدی به کاربرد اصولی و علمی دستورالعملهای عملیاتی پدافند غیر عامل در طرحها و برنامه های اجتماعی و برنامه ریزیهای مبتنی بر حفظ و حراست فیزیکی اموال و دارائی های مجموعه بهزیستی از اصول بدیهی فعالیت در این مجموعه خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل ، به همه همکاران عزیز توصیه می کنم با مد نظر قرار دادن این مهم ، در پیاده سازی و بکار گیری اصولی پدافند غیر عامل در مجموعه بهزیستی ، کوشا بوده و در توسعه پایدار کشور نقشی موثر را ایفا نمایند. موفقیت و بهروزی شما را از خداوند متعال خواستارم. 

 دکتر عباس صادق زاده 

مدیر کل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 25284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد