قم| مددجویان بهزیستی بدون نیاز به مراجعه حضوری از وضعیت پرونده خود و خدمات بهزیستی مطلع می شوند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر هادی کریمی اصل، سرپرست بهزیستی قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با هدف تسریع و سهولت در امر خدمت رسانی و همچنین جلب رضایت جامعه هدف بهزیستی ، خدمات این سازمان و اطلاع از آخرین وضعیت خدمات ارائه شده به شیوه الکترونیک قابل دریافت و دسترسی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر هادی کریمی اصل سرپرست  بهزیستی قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با هدف تسریع و سهولت در امر خدمت رسانی و همچنین جلب رضایت جامعه هدف بهزیستی ، خدمات این سازمان و اطلاع از آخرین وضعیت خدمات ارائه شده  به شیوه الکترونیک قابل دریافت و دسترسی است.  

دکتر کریمی اصل افزود : مددجویان بهزیستی می توانند در کلیه ساعات شبانه روز با مراجعه به سایت shafaf.behzisti.irاز قسمت «پنل خدمت گیرندگان» که به تازگی در سامانه شفافیت بهزیستی راه اندازی شده است از خدمات غیرحضوری سازمان بهزیستی شامل آخرین وضعیت پرونده ، پرداخت مستمری ، خدمات ارائه شده و...  مطلع شوند.

وی افزود : همچنین کد دستوری #123*۴* برای استعلام وضعیت مستمری و خدمات ارائه شده ، کمیسیون پزشکی و ...  برای تسهیل اطلاع مددجویان گرامی  افتتاح شده است و مددجویانی که از سال ۱۳۹۱ به بعد پرونده در بهزیستی تشکیل داده اند، می توانند وارد سامانه یا پنل مذکور شوند و با درج کد ملی و تاریخ تولد خود در خصوص کمک های موردی، مستمری، دریافتی های جاری و... خودشان استعلام بگیرند و این موضوع نیز در راستای شفاف سازی است.

سرپرست بهزیستی قم با اشاره به شعار بهزیستی کشور مبنی بر شفاف سازی خاطرنشان کرد : جهت افزایش اعتماد عمومی و بالا رفتن سرمایه اجتماعی، "شفاف سازی" تفکر حاکم در بهزیستی است و با افتتاح و راه اندازی این سامانه : قراردادها ، تفاهم نامه ها ، توافق نامه ها ، املاک ، مشارکتهای مردمی ، نقشه مراکز و پنل خدمت گیرندگان قابل دسترسی است و عموم مردم خصوصا جامعه هدف بهزیستی می توانند با مراجعه به سامانه شفافیت بهزیستی از اطلاعات فوق الذکر که به تدریج کامل خواهد شد مطلع شوند. 

کد خبر 2528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد