نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان لاهیجان

صبح روز هشتم آبان ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق امام پناهی مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی استان ، شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیر کل ، راد مشاور مدیرکل در امور شهرستانها و بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان با فرماندار محترم شهرستان دکتر محمودی دیدار و گفت و گو کردند .

در این دیدار دکتر نحوی نژاد با تقدیر از نگاه ویژه  فرماندار لاهیجان به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان در خصوص  ودیعه مسکن، اشتغال زایی ، باز توان سازی زنان سرپرست خانوار ، مهارت افزایی و ... پرداختند و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند و حمایت فرماندار را خواستار شدند.
در ادامه بایرامی رئیس بهزیستی لاهیجان ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی از توجه همیشگی دکتر محمودی به جامعه هدف قدردانی کرد و افزود : با توجه به مشکلات عدیده ای که جامعه هدف دارد ، امیدواریم با تعامل بیشتر سایر دستگاههای اجرایی بتوان گام مؤثری در این زمینه برداشت و ما در مجموعه بهزیستی در تلاش هستیم تا حقوق مربوط به جامعه هدف بیش از گذشته اجرا و با آگاه سازی بهتر ، بیشتر مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.
دکتر محمودی افزود : مجموعه بهزیستی بیش  از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه هستند از این رو من از تلاشهای مجدانه شما و همکاران متعهد بهزیستی در جهت کاهش آلام مردم به ویژه جامعه هدف تشکر می کنم .

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقا رفته اجتماعی جامعه هدف بهزیستی خواهیم بود .

کد خبر 25274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد