تعهد استان بوشهر در پویش پازل همدلی ۲ میلیارد ریال است

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: تعهد این استان در اجرای تکمیل طرح پویش سراسری پازل همدلی ۲ میلیارد ریال تعیین شده است.

به گزارش واحد خبرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ،علیرضا هوشیار  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: میزان سقف تعیین شده برای استان بوشهر باتوجه به داشتن انسان‌های نیک اندیش و خیری که  در نوعدوستی و ایثار زبانزد عام و خاص هستند بالا نیست و حتی فراتر از تعهدات خود دست خواهیم یافت.

وی گفت:  از آغاز اجرای این طرح ملی که  با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد از ۲۱ مهرماه امسال در سراسر کشور آغاز شده طبق آخرین گزارش پنج هزار و ۲۵۰ قطعه از پازل توسط خیران استان بوشهر خریداری شده است که به تعهد داده شده نزدیک شده‌ایم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر  اظهارداشت: اگرچه هدف این طرح تهیه و تامین بسته های لوازم تحریر و کمک وسایل آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی است اما آنچه که دنبال می کنیم هدف والاتری از کمک های مادی بوده که این مهم ترویج فرهنگ ایثار ، نوعدوستی و مواسات است.

وی گفت:  طرف مقابل طرح پویش پازل همدلی اتحادیه صنف تامین لوازم تحریر، موسسه خیریه نیک گامان به عنوان طرف مالی و سازمان بهزیستی کشور همکاری و مشارکت دارند.

هوشیار ادامه داد: از جمله نکات مهمی که در این طرح وجود دارد شفاف بودن نحوه مشارکت و خرید پازل‌هایی است که در آن دیده شده است.

وی بیان کرد:  در این ارتباط یک حساب مشخص در سایتی به نام پازل همدلی تعریف شده است که مورد اعتماد برای خیرین و مردم است.

وی افزود: در جلسات پویش پازل همدلی در شهرستان‌های استان کمک‌های نقدی اهدایی ازطریق دستگاه کارتخوان به عنوان نمادین پیش‌بینی و انجام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر به روند مراحل پازل اشاره کرد و گفت: پازل نقشه ایران در ابعاد ۲۰ در ۳۰ متر تهیه شده است و علاقه مندان و خیرین و مردم نیک‌اندیش می‌توانند در این پویش مشارکت کنند و با خرید هر قطعه از این پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین نیازهای تحصیل دانش آموزان نیازمند سهیم باشند.

وی اظهارکرد:  این پازل  در سطح کشور نمادی از میراث های گرانبهای گردشگری و باستانی استان‌ها به تفیک طراحی شده‌ که در نقشه جاگذاری شده است.

هوشیار گفت: پازل همدلی در استان بوشهر به میزان ۲۰ هزار قطعه کوچک ۱۰ هزار تومانی پیش بینی شده که تعداد قطعات آن بین شهرستان ها به نسبت موقعیت و برخورداربودن تقسیم شده است.

وی افزود: چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان بوشهر هستند که با این پویش مایحتاج  ضروری آنها بویژه وسایل کمک آموزشی تامین خواهد شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد:  خروجی این طرح بگونه ای است که نماد زحمت همکاران و خیرین استان به مرکز ارجاع داده شده و بعد از مهر و امضای سازمان بهزیستی مجدد عودت داده می شود و به عنوان یک میراث گرانبها در نقشه کلی ایران همدل به یادگار و جاودان خواهد ماند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

کد خبر 25273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد