سرخس | اهدای بسته‌های غذایی به مددجویان بهزیستی روستاهای غرب سرخس

با همکاری بهزیستی سرخس و پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، 30 مددجو و 20 پرسنل بهزیستی این شهرستان، از نظر علائم بروز کرونا، مورد غربالگری وتب سنجی قرار گرفتند.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی شهرستان سرخس، در این هفته 25 کودک بی‌سرپرست و برسرپرست تحت پوشش بهزیستی که سهمیه‌ی واکسن آنفولانزای تخصیص داده شده از سوی بهداشت شهرستان برای آنها در نظر گرفته شده بود علیه این بیماری واکسینه شدند.

حسن سلیمی به خبرنگار ما گفت: علاوه بر این با رایزنی‌هایی که با شبکه بهداشت شهرستان صورت گرفت 15 واحد واکسن برای مددجویان دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و 20 واحد واکسن برای پرسنل بهزیستی از این مرکز دریافت و افراد مذکور واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: در این هفته همچنین از مددجویان اجتماعی روستاهای صعب‌العبور غرب شهرستان شامل چشمه‌شور، گنبدلی، شوریجه علیا، پس کمر و غرغره بازدید و بسته‌های غذایی که از سوی خیرین گمنام شهرستان تهیه شده بود به آنان اهدا گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدیدها، جلساتی با مسؤولان محلی روستاها برگزار و اهداف و خدمات اورژانس اجتماعی، برای آنان تشریح و تبیین گردید.

بهزیستی شهرستان سرخس 250 مددجو در بخش اجتماعی را تحت پوشش دارد.همچنین در شش ماه نخست امسال 200 نفر از شهروندان سرخس به اورژانس اجتماعی این شهرستان مراجعه و خدمات فوریت‌های اجتماعی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 25258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد