همدلی با مشارکت مردم آذربایجان شرقی معنا می شود/ مهربانی پایان ندارد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی مشارکت مردم شریف استان در تکمیل پازل همدلی را در راستای تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش ستودنی خواند.

دکتر فرگل صحاف با اعلام اهداف برگزاری پویش پازل همدلی، اظهار داشت : پازل همدلی بزرگترین چیدمان مهربانی را در استان آذربایجان شرقی رقم زد که طی آن مردم شریف و خیر آذربایجان شرقی به نوعی در این کار خیرخواهانه سهیم شدند.

وی ضمن قدردانی از نیکوکاران و خیران استان در تکمیل پازل همدلی، از دیگر علاقه مندان و نوع دوستان خواست تا در فرصت اندک باقی مانده با خرید قطعه ای از این پازل  در این همدلی بزرگ سهیم شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه قیمت هر قطعه در این طرح ۱۰ هزارتومان است، گفت: طرح پازل همدلی از اواسط مهرماه ۹۹ آغاز شده است و تا ۹ آبان ماه امسال ادامه دارد.

 جواد ایمانزاده معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی نیز با  اشاره به اجرای پویش پازل همدلی در زیرمجموعه طرح ایران همدل که ابتکار بهزیستی کشور است، گفت: هدف از اجرای این طرح، تأمین بسته‌های نوشت‌افزاری برای کودکان نیازمند است.

 وی با بیان اینکه این پویش با شعار «قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در این پویش پازلی از نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه تهیه شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با ورود به سایت پازل همدلی و انتخاب استان هر چند قطعه که توانایی داشته باشند خریداری کنند.

وی افزود: با قطعات پازل خریداری شده، مشخصات فرد خیر  در نهایت در پازل اصلی کشوری ثبت می شود.

ایمانزاده ادامه داد : علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند به آدرس www. puzzlehamdeli.ir  مراجعه و مبلغ مورد نظر خود را واریز و با کودکان و دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت، همراهی کنند.
 

کد خبر 25252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد