شاهرود | کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به ۱۷۹ نفر

جهانسیر گفت:در ۶ ماهه نخست امسال ۳۹۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید لوازم کمک توانبخشی به توانخواهان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به نقل از رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود : در ۶ ماهه نخست امسال ۳۹۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید لوازم کمک توانبخشی به توانخواهان پرداخت شده است.
مسعود جهانسیر در ابتدا ضمن با بیان این مطلب که پنج هزار و  ۵۱۷ نفر تحت حمایت بهزیستی شاهرود می باشند افزود: ما به دنبال ایجاد بستر لازم برای حضور معلولان در جامعه هستیم و در جهت خودکفایی و ارتقای کیفیت زندگی معلولان گام های موثری برداشته ایم و به مهم ترین هدف بهزیستی یعنی توانمندسازی معلولین می باشد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۱۷۹ نفر از توانخواهان شهرستان کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی را دریافت کردند که در این راستا ۳۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی تعداد توانخواهان جسمی حرکتی شهرستان را یک هزار و   ۹۴۳ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۹۳ میلیون ریال کمک هزینه تامین اندام مصنوعی به ۲۱ نفر از توانجویان پرداخت شده است.
جهانسیر با اشاره به اجرای طرح ویزیت در منزل معلولان یادآور شد: خانواده ها می توانند  با نگهداری معلولین در خانه از خدمات ارزنده این طرح بهره برده و رابطه عاطفی با توانخواه برقرار نمایند.

کد خبر 25240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد