نشست دکتر حسین نحوی نژاد با دادیار شعبه سرپرستی شهرستان رشت

صبح روز هفتم آبان ماه مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق معاون امور توانبخشی دکتر عابدین قاسمیان ، محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی، مسئول روابط عمومی حجت الاسلام حمید نادم و خانم هاله پتکی نماینده اداره کل بهزیستی گیلان با حضور در دایره سرپرستی در نشستی با دادیار شعبه سرپرستی شهرستان رشت خانم آسیه رجبی دیدار و گفتگو کردند

در این نشست ابتدا مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد از زحمات دادیار  محترم درزمینه همکاری با سازمان بهزیستی به منظور ساماندهی و پیگیری مسائل و مشکلات بهزیستی  تشکر و قدردانی نمودند و درخصوص اجرای دستورات مقامات قضایی در تمامی واحدها و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری سازمان و آمار تعداد سالمندان . محجورین . فرزندان بهزیستی در سال 99 که از سوی مراجع قضایی مجوز پذیرش دریافت داشتند و پذیرش انجام گردید توضیحاتی ایراد نمودند
سپس معاونتهای تخصصی توانبخشی به بیان مشکلات و موارد نگهداری در زمان بیماری های واگیردار  پرداختند و همچنین رئیس پذیرش و هماهنگی نیز درخصوص آمار کلیه موارد پذیرش شده(به تفکیک) با احکام دادستانی از ابتدای شیوع بیماری کووید19  توضیحاتی ارائه نمودند.
همچنین حجت الاسلام حمید نادم نیز به اهمیت پیگیری و دغدغه  پذیرش از سوی مدیر کل محترم اشاره نموده و اعلام نمودند که با درایت مدیرکل محترم بهزیستی استان با این حجم وسیع از پذیرش با احکام دادستانی، خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه بیماری کووید19 در مراکز بوجود نیامده است.
هاله پتکی نماینده سازمان دراین نشست تخصصی در زمینه مشکلات محجورین و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ایراد نمودند .

درپایان سرکار خانم آسیه رجبی دادیار محترم شعبه سرپرستی شهرستان رشت از زحمات مدیر کل محترم سازمان بهزیستی دکتر نحوی نژاد تشکر و قدردانی نموده و از همکاری همه جانبه این شعبه با بهزیستی سخنانی ایراد نمودند و  ضمن تقدیر از تلاش و همکاری مدیرکل و همکارانشان در سازمان بهزیستی ، خود را مددکار بهزیستی دانستند.
و در نهایت مدیر کل محترم نیز از سرکار خانم رجبی، دادیار محترم جهت شرکت در جلسه شورای معاونین و همچنین بازدید از مراکز دعوت بعمل آوردند.

کد خبر 25235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد