جلسه تامین ۲ هزار واحد مسکن محرومین با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد

جلسه شورای تامین ۲ هزار واحد مسکونی محرومین استان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج و مسئولین استان در سالن کنفرانس بنیاد مسکن استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان معاون مسکن و توانمندسازی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی در تامین مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان اذعان کرد: با توجه به فرصت زمانی کوتاه در جذب سهمیه ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویان باید عزم جدی و حمایت استانی صورت پذیرد تا این سهمیه توسط دستگاههای حمایتی جذب گردد.

وی این فرصت را با توجه به میزان پرداختی های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه بی سابقه دانست و افزود: متاسفانه به دلیل عدم مشارکت برخی فرمانداران و دهیاران و نیز عدم توجیح دهیاران نسبت به زمان کم باقیمانده برای جذب سهمیه، روند صدور پروانه به کندی صورت می گیرد.

علاء الدینی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به حمایت های همه جانبه استاندار محترم با استفاده از این فرصت همچون زمان سیلاب و ساخت مسکن سیل زدگان بتوانیم با همت مضاعف و تعامل بنیاد مسکن و بهزیستی  پروانه ساختمانی را یک روزه اخذ نماییم.

معاون مسکن و توانمندسازی بهزیستی استان تصریح کرد:  با توجه به دستور معاون استاندار در راستای معافیت مددجویان از پرداخت هزینه نظام مهندسی متاسفانه این هزینه در روند پرداختی های مددجویان وجود دارد و امیدواریم در جهت حمایت از محرومین تحت پوشش سازمان بهزیستی در جلسه شورای مسکن استان که با حضور استاندار محترم برگزار خواهد شد ، این معضلات مطرح و مرتفع شود.

کد خبر 25227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد