برخوار|  مشارکت فعال مردم شهرستان در اجرای طرح پازل همدلی 

مردم شهرستان برخوار با خرید ۳۶۰ پازل به مبلغ ۳۶۰۰۰۰۰۰ ریال در طرح پازل همدلی مشارکت فعال داشته اند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در خصوص اجرای طرح پازل همدلی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پویش سراسری همدلی مومنانه، طرح پازل همدلی به شکلی گسترده در سراسر ایران راه اندازی شده است که در این طرح شهرستان برخوار نیز به عنوان بخش کوچکی از این پازل گسترده با حضور خیرین مشارکت نموده است.  
مرادی با اشاره به اینکه پازل همدلی با مشارکت انجمن صنفی تولید کنندگان نوشت افزار، بهزیستی و مشارکت مردم تکمیل خواهد شد؛ افزود: در این طرح ما با سیل عظیم کارها و اقدامات به ظاهر کوچک مواجه هستیم که ارزش و اهمیت خود را تنها در بعدی کلان و پس از تکمیل طرح نشان خواهد داد.
وی ابراز داشت: تکمیل طرح پازل مهربانی حاکی از آن است که نباید از کوچکترین حرکت و اقدام نیکوکارانه برای ایجاد تغییر و بهبود شرایط صرف نظر کرد؛ چرا که دومینوی مهربانی به معنای ایجاد جریان و حرکتی بزرگ با انجام اقدامات کوچک است. این طرح با نفی نگاه کمال گرایانه، شهروندان را به انجام کار خیر و احساس مسئولیت در قبال دیگران ترغیب و تشویق می کند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوار افزود: پازل همدلی بزرگترین پازل همدلی در دنیاست که قرار است در کتاب گینس به ثبت برسد. شکل کلی پازل طرح نقشه کشورمان بوده و نقشه هر استان را شامل می‌شود، این پازل از ۶۲۰ هزار قطعه تشکیل شده که هر تکه پازل به ارزش یکصد هزار ریال به معنای حضور هر فرد در این طرح یاری رسانی است.  
مرادی در پایان گفت: سهمیه شهرستان در این طرح ۳۵۰ پازل بود که مردم نیکوکار شهرستان تاکنون با خرید ۳۶۰ پازل به مبلغ ۳۶۰۰۰۰۰۰ ریال در این طرح مشارکت فعال داشته اند.

کد خبر 25225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد