خوزستان|هزار و ۸۸۰ بسته موادغذایی بین مددجویان سیل زده توزیع شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان از توزیع هزار و۸۸۰ بسته مواد غذایی در بین مددجویان سیل زده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهران کریمیان گفت:این بسته های غذایی که شامل برنج ،روغن،رب ،حبوبات و ... می شد به ارزش ریالی۴ میلیارد ریال توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و همراهی و تسهیل گری بهزیستی کشور تهیه شده است.

کریمیان تصریح کرد: اولین محموله ارسالی این موسسه به استان در اردیبهشت ماه به ارزش ریالی ۲میلیارد ریال شامل کلمن و پنکه می شد و هزار و ۸۸۰ بسته غذایی به عنوان دومین محموله در تاریخ ۷ مرداد ۹۸ با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران در مناطق سیل زده استان توزیع شد.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و عضو کمیسیون جذب مشارکتهای مردمی و تبلیغات سازمان بهزیستی کشور در این باره گفت:طبق تعهدی که با سازمان بهزیستی داشته ایم مقرر شد به ارزش ۶۰میلیارد ریال کمکهای مردمی جذب و در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سه استان سیل زده توزیع و هزینه شود.

دکتر اشکان تقی پور افزود:تا کنون ۱۵ میلیارد ریال از تعهد تامین و در مناطق سیل زده توزیع شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه این کمکها توسط خیرین ایرانی داخل و خارج کشور تامین می شود گفت:در فاز میان مدت که شروع شده ،توزیع لوازم اساسی منزل و در فاز بلند مدت کمک به ساخت ،تعمیر و بازسازی مراکزتحت نظارت بهزیستی و منازل مددجویان تحت پوشش که در جریان سیل آسیب دیده اند در دستور کار قرار دارد

کد خبر 2522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد