حراست بازوی توانمند و چشم بینای سازمان است

در مراسمی و با حضور مدیر کل بهزیستی استان، مدیر کل حراست، شورای معاونین بهزیستی استان و رابطین حراست، احمد رضا قبادی به عنوان سرپرست حراست بهزیستی استان معرفی و از زحمات شجاع احسانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان در آیین تکریم و معارفه مدیران حراست گفت:حراست بازوی توانمند و چشم بینای سازمان است.

دیناری افزود:بهترین خدمات، فعالیت ها و اقدامات، اقداماتی است که توسط بهزیستی و کارکنان آن ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان گفت:صیانت از خدمات و کارکنان بر عهده همه بخصوص دستگاههای نظارتی است تا روند ارائه خدمات از مطلوبیت لازم برخوردار باشد.

 رویکرد صیانتی و پیشگیرانه در دستور کار باشد.

 مبشری مدیر کل حراست استان نیز ضمن قدردانی از زحمات شجاع احسانی گفت: حراست پاسدار مجموعه و رویکرد آن باید صیانتی و پیشگیرانه باشد.

مبشری افزود: احصاء مشکلات، نقاط قوت و ضعفو مداخله بهنگام البته با رویکرد پیشگیرانه از جمله اقداماتی است که حراست هاباید به آن توجه داشته باشند.

مدیر کل حراست استان ضمن توصیه حراست به تعامل با مدیریت دستگاه گفت:حراست بایستی تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف سازمانی بکار گیرد.

مبشری تکریم مردم، دقت در رفتار و کردار و ایجاد رضایتمندی را لازمه کار حراست ها برشمرد و گفت: شاید ارائه خدمات به همه مراجعه کنندگان فراهم نباشد اما احترام به افراد و راهنمایی درست آنها می تواند به رضایت مندی آنها منجر شود.

گفتنی است در پایان این جلسه احمدرضا قبادی بعنوان سرپرست حراست بهزیستی استان معارفه و از زحمات شجاع احسانی قدردانی بعمل آمد. 

کد خبر 25212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد