خیران بوشهری پنج هزار قطعه از پازل همدلی بهزیستی را تامین کردند

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: پنج هزار قطعه از پازل همدلی سازمان بهزیستی کشور توسط خیران این استان بوشهر خریداری و تامین شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان علیرضا هوشیار در نشست هماهنگی جلسه مشارکت‌های شهرستان دشتستان افزود: پویش پازل همدلی با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم در سراسر کشور درقالب همایش ایران همدل از 21 مهرماه امسال آغاز شده و تا 9 آبان ماه ادامه دارد

وی یادآور شد: پازل همدلی در استان بوشهر از 20 هزار قطعه کوچک 10 هزار تومانی تشکیل می‌شود که 10 هزار تومان پایین ترین قیمت قطعات پازل است ،این پازل که در سطح کشور نمادی از آثار باستانی و میراث فرهنگی استان‌ها به تفیک طراحی شده‌است با تکمیل هر نقطه پازل یک اثر باستانی هر استان یا بخشی از آن تکمیل می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر قطعه بزرگ یک اثر تاریخی و باستانی را تشکیل می‌دهد و از 20 سهم 10 هزار تومانی  که در مجموع  200 هزار تومان می شود تشکیل شده که این قطعات توسط شهرستان‌های مختلف استان خریداری و تکمیل می‌شود.

معاون بهزیستی استان بوشهر بیان کرد همواره ایثار و نوعدوستی در مردم استان بوشهر موروثی بوده و مردم خیر همه شهرستان‌ها بخوبی در این پویش شرکت کرده‌اند و تا روز اختتامیه نقشه فرهنگی استان بوشهر تکمیل شده و در نقشه کلی ایران همدل به یادگار خواهد ماند.

هوشیار در خاتمه اضافه کرد: چهار هزارو و 300 دانش آموز تحت سازمان بهزیستی در استان بوشهر هستند که با این پویش مایحتاج  ضروری آنها بویژه وسایل کمک آموزشی در فضای مجازی از جمله گوشی و تبلت تامین خواهد شد.

کد خبر 25201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد