پنجاه مهدکودک به صورت موقت در تهران تعطیل شده است

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: تعدادی از ملک مهدهای کودک استیجاری است از این رو صاحبان آن ضرر کرده و حدود ۴۰ تا ۵۰ مهدکودک به صورت موقت تعطیل شدند تا روال به شرایط عادی بازگردد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نفل از ایرنا، امین شاهرخی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا صاحبان مهدهای کودک متضرر شدند از این رو برای کمک به این قشر، پویش عدم دریافت اجاره بها را راه اندازی کردیم تا مالکان نسبت به بخشش و یا به تعویق انداختن اجاره بها کمک کنند.

وی افزود: همچنین مهدهای کودک در لیست مشاغل آسیب دیده قرار گرفت تا برای جبران بخشی از زیان تسهیلات دریافت کنند و روند پرداخت آسان شود.

شاهرخی با اشاره به شروع موج سوم کرونا و تعطیلی مهدهای کودک استان تهران از امروز گفت: تابع قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران هستیم و تا زمانی که این ستاد اعلام کند مهدها تعطیل خواهند ماند.

وی ادامه داد: به حدود ۹۰۰ مهدکودک در استان تهران تحت پوشش و نظارت تعطیلی را ابلاغ کردیم.

 مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه نظارت ها بر مهدهای کودک دو چندان شده است گفت: زمانی که مهدهای کودک با کمترین تعداد باز بود پروتکل های بهداشتی رعایت می شد که خوشبختانه هیچ موردی هم در مورد بحث تخلف و شیوع بیماری گزارش نشد.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا خانواده ها نگران فرزندانشان بودند از این رو استقبال از مهدهای کودک بسیار کم بود.

کد خبر 25200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد