خیرین چهارمحال و بختیاری در جذب بیش از ۶۲۳  میلیون در پویش ایران همدل مشارکت کردند

خیرین استان چهارمحال و بختیاری با کمک به جذب مشارکت بیش از ۶۲۳ میلیونی به جامعه هدف بهزیستی در پویش ایران همدل کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری" نرگس عسگری"  با اعلام این خبر  گفت: خیرن نوع دوست استان چهارمحال و بختیاری  در پویش ایران همدل ۶۲۳ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی کمک کردند.

عسگری با اشاره به شعار پویش ایران همدل  افزود: این پویش با شعار از یکدیگر گره‌گشایی کنیم از عیدغدیرخم تا پایان ماه صفر با هدف جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی فعالیت کرده است.

وی همچنین از اجرای پویش پازل همدلی در ذیل طرح ایران همدل یاد کرد و گفت: پازل همدلی طرح ابتکاری سازمان بهزیستی کشور برای تأمین بسته‌های نوشت‌افزاری برای کودکان نیازمند است. که در این پویش پازلی از نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه تهیه شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند با ورود به سایت پازل همدلی و انتخاب استان هر چند قطعه که توانایی داشته باشند خریداری کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این پویش خیرین با خرید قطعه های ۱۰ هزار تومانی می توانند در تهیه لوازم التحریر برای جامعه هدف سهیم باشند.

کد خبر 25188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد