پاکدشت| تعامل بهزیستی با آموزش و پرورش در بحث مشاوره

یکی از مراکزمشاوره و خدمات روانشناختی تحت نظارت اداره بهزیستی پاکدشت با اداره آموزش و پرورش در افتتاحیه کانون یاری گران زندگی همکاری گسترده ای را به انجام رساند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر  در این زمینه گفت: با توجه به اینکه  پیشگیری از آسیب های اجتماعی به منظور بهسازی محیط زندگی و جمعی خانوادگی یکی از اهداف حوزه پیشگیری بهزیستی است و از آنجا که پیشگیری همواره ساده تر، عملی تر و کم هزینه تر از درمان است، اهمیت بسیار ویژه ای را دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در ادامه بیان داشت: با این رویکرد، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مهر آفرین که از مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی پاکدشت است با تهیه و ارسال پوستر به اداره آموزش و پرورش با موضوعات آموزش زندگی خانواده، فرزند پروری، و مهارتهای زندگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سهمی در برگزاری نمایشگاه یاری گران زندگی در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به یادگار گذارد.

برزگر در پایان با تشکر مدیران مراکز و موسسات تحت نظارت که موجب سرافرازی بهزیستی می شوند، اذعان کرد: از مسئول مرکز مشاوره به واسطه تعامل و همکاری های همه جانبه با بهزیستی و ایجاد ارتباط دوسویه با آموزش و پرورش تقدیر  می کنم.

کد خبر 25187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد