تاکنون ۲۰ درصد سهمیه استان اردبیل در طرح پازل همدلی توسط خیرین تامین شده است

ستاری گفت: تاکنون ۲۰ درصد سهمیه استان اردبیل در طرح پازل همدلی توسط خیرین تامین شده است و امیدواریم با مشارکت خیرخواهانه مردم نودوست استان بتوانیم بقیه پازل های این طرح برای خرید مایحتاج دوران تحصیلی دانش آموزان مددجوی بهزیستی را نیز تامین کنیم.

«بهزاد ستاری» امروز (6 آبان ماه) در موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) با حضور خیرین و مدیران موسسات خیریه شهرستان اردبیل گفت: نیازمند مشارکت مردم در طرح پازل همدلی برای خرید مایحتاج دوران تحصیلی دانش آموزان مددجوی بهزیستی هستیم و امیدواریم شاهد همدلی خوبی مردم نودوست استان باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون ۲۰ درصد سهمیه استان اردبیل در طرح پازل همدلی توسط خیرین تامین شده است و امیدواریم با مشارکت خیرخواهانه مردم نودوست استان بتوانیم بقیه پازل های این طرح برای خرید مایحتاج دوران تحصیلی دانش آموزان مددجوی بهزیستی را نیز تامین کنیم.

این مقام مسئول افزود: هم اکنون بیش از 2 هزار دانش آموز تحت پوشش این سازمان قرار دارد که نیازمند تامین اقلام تحصیلی از جمله لوازم التحریر، لباس، کیف و سایر اقلام به ویژه تبلت برای استفاده از برنامه های فضای مجازی هستند.

ستاری اظهار داشت: بیش از 100 دانش آموز نیز در مراکز اقامتی شبانه روزی بهزیستی حضور دارند که در راستای تامین لوازم تحصیلی این دانش آموزان نیز نیازمند مشارکت مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این طرح فرصت مغتنمی برای مشارکت مردم در این دوران سخت اقتصادی و شرایط بیماری کرونا است تا فرهنگ احسان و نیکوکاری را به نمایش بگذارند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: علاقمندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.puzzlehamdeli.ir و ثبت نام اقدام به خرید پازل همدلی کنند.

ستاری عنوان کرد: تاکنون 3149 پازل با مشارکت خیرین و موسسه های خیریه استان تامین شده است و همه مردم استان دعوت می شود تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: هر پازل به مبلغ 100 هزار ریال است که به صورت نمادین پازل به نام اشخاص ثبت می شود.

کد خبر 25186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد