مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مسئولان سازمان انتقال خون دیدار کرد/تاکید بر اهدای پلاسمای خون از سوی بهبودیافتگان ویروس کرونا

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان و جمعی از مسئولان این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده مسئولان و کارکنان سازمان انتقال خون بر ارتباط مثبت و سازنده این دو نهاد خدمت رسان تاکید کرد و گفت: کرمانشاهیان هم‌چون دیگر مردم نوع دوست ملت ایران بارها ثابت کرده اند که در یاری رساندن به هم نوع خود پیشتاز هستند و مطمئنا در این شرایط سخت نیز که بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به اهدای خون است به کمک هم نوعان خود خواهند شتافت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

مدیرکل انتقال خون نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان، اهداف و وظایف دو سازمان را نزدیک به هم ارزیابی کرد و گفت:همان گونه که سازمان بهزیستی برای احیاء و رفع آسیب های اجتماعی جامعه تلاش می کند سازمان انتقال خون نیز در تلاش است که زندگی را به انسان هدیه کند و سلامتی از دست رفته را به وی برگرداند و این مهم با مشارکت آحاد جامعه و لطف پروردگار امکان پذیر است لذا لازم و ضروری است که در این زمینه اطلاع رسانی گسترده ای انجام گیرد.

کد خبر 25177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد