۷۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قزوین تحویل شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: ۷۰ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری به مددجویان بهزیستی استان قزوین تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین غفار رمضانی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در قالب طرح های متنوع و با مشارکت سازمان ها و خیران احداث و به مددجویان بهزیستی استان قزوین تحویل داده شده است.
وی افزود: ۷۰ واحد مسکونی که در اختیار افراد تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین قرار گرفته پنج واحد مسکونی برای خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری و ۱۰ واحد مسکونی برای خانواره های دارای حداقل ۲ عضو معلول روستایی در نظر گرفته شده است.
این مسوول گفت: ۵۵ واحد مسکونی هم ویژه سایر معلولان و مددجویان عادی است که مسکن آنها در قالب مسکن مهر و خودمالکی ساخته شده و در ۶ ماه نخست امسال به آنها تحویل شده است.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین  اضافه کرد: در تامین این واحدهای مسکونی سازمان هایی مانند راه وشهرسازی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، سازمان بسیج سازندگی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، شهرداری ها، اداره های آب وفاضلاب، برق و گاز با سازمان بهزیستی همکاری داشته اند.
رمضانی اظهار داشت: این سازمان تعهد کرده تا پایان امسال سال ۶۲۰ واحد مسکونی را به جامعه هدف خود تحویل دهد که امیدواریم این مهم هر چه سریعتر محقق شود.
وی افزود: اعتبارپیش بینی شده برای تامین این واحدهای مسکونی برای سازمان بهزیستی بیش از یک میلیارد تومان می باشد که با کمک و مساعدت دستگاه های دیگر این اعتبار افزایش می یابد.

کد خبر 25171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد