پاکدشت| توزیع هشت هزار بسته آذوقه میان مددجویان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، بیش از 8 هزار بسته غذایی  بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی توزیع شده‌است. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  محمود برزگر  اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل با مشکلات اقتصادی مواجه شده و به تبع آن، برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز مشکلاتی در معیشت به وجود آمد که تلاش شد، با کمک خیرین و اعتبارات داخلی، بخشی از نیاز این افراد تأمین شود.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، با همت خیرین، هشت هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردیده است.

وی گفت: در حال حاضر حمایت ۲۵ هزار مددجو در قالب شش هزار و یکصد خانوار نیازمند پاکدشتی شامل افراد بی‌سرپرست، از کار افتاده، زنان سرپرست و معلولین از خدمات بهزیستی برخوردارند که حمایت و توانمندی مددجویان و ارائه خدمات به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از جمله مولفه های اساسی این نهاد به شمار می‌رود.

برزگر با تأکید بر لزوم توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی به منظور گسترش چتر حمایتی این نهاد از سایر مددجویان گفت: در شش ماهه نخست امسال، برای یازده نفر در حوزه‌های اشتغال برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک معرفی شده اند.

این مسئول گفت: هم اکنون ششصد و سی  دانش آموز و ۵۸ دانشجوی پاکدشتی در حال تحصیل، که در زمان کرونا از خدمات بیشتر حمایتی بهزیستی برخوردار شدند که با  همکاری خیرین، علاوه بر تأمین بیش از هفتصد بسته نوشت افزار و سیستم آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان، هزینه تحصیلی آنها نیز توسط سازمان  در مقاطع مختلف پرداخت می شود.

برزگر در ادامه اقدامات در زمان کرونا افزود: با توجه به شیوع کروناویروس و با هدف کمک به ارتقای سطح سلامت مردم ، همکاران این اداره با پویش همدلی علاوه بر رسالت اجتماعی به گروه هدف و افراد مواجه با بیماری کرونا ویروس نسبت به خرید دو دستگاه فشار خون ،چهار عدد پالس اکسی ، یک  عدد مانیتور اکسیژن، یک دستگاه ساکشن و یک عدد کپسول اکسیژن چهل لیتری به بیمارستان صحرایی این شهرستان به ارزش هشتاد میلیون  ریال اهداء شده است.

وی در پایان با تقدیر از نگاه بلند خیران، یادآور شد: هموطنان می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی را به اداره بهزیستی شهرستان تحویل نمایند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی در این منطقه قرار بگیرد.

کد خبر 25152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد